sâmbătă, 25 decembrie 2010

Christmas

  Totul putea fi perfect, ca in fiecare an.. ceea ce parea a fi un pas spre indeplinirea unui vis s-a intins mai mult decat ar fi trebuit. Nu am crezut ca va fi atat de greu, ca voi suferi atat de mult, ca imi va fi atat de dor..
 Mai este putin si totusi pare atat de departe , as da orice sa-mi fie alaturi. Nu sunt pregatita pentru o asemenea schimbare. Desi a trecut atat de mult timp sentimentele de nesiguranta si confuzia s-au adancit, in loc sa dispara. Simt ca se intampla ceva si ma sperie.. as vrea sa imi dau seama ce e dar nu pot. Ma sperie propriile vise, ma sperie viitorul. Ce va urma?
Ar fi trebuit sa fie un Craciun Fericit, dar nu il simt.. lipseste ceva. Printre atatea lumini, in mine e mai intuneric ca niciodata..
 As vrea sa stie cat imi e de dor si cat de mult inseamna pentru mine. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu